Děkujeme za pochopení.
Sidonie_11
Trať OL-PV-(Nezamyslice)
... zná můj táta jako své boty! Přes 20 let dojížděl do práce z PV do OL osobákem někdy mezi 6 a půl 7 ráno, zpátky obvykle kolem půl 4. A kolikrát - hlavně v zimě - vyprávěl, jak souprava přijela bůh ví kdy, protože ji v Nezamyslicích nemohli rozmrazit... Jednou prý dokonce musel nějaký zaměstnanec jet (myslím na kole) do Bedihoště, aby měl kdo ten vlak z tama pustit dál na PV a OL...
Každopádně Vám patří za článek karma, do dalšího cestování přeji pevné nervy a odkaz na článek posílám tátovi.
P. S.: Často jezdím PV-Brno a zpět. Ty rychlíky, které pak mimochodem pokračují do/přijíždějí z Prahy a v Brně mění jenom číslo, taky nejsou žádná sláva... Ale je fakt, že jezdí relativně včas...
ekrasit sedmý
pane autore,
to zhasínání světel má svůj dobrý důvod. Pantografová jednotka totiž neumí stáhnout poyuze jeden sběrač a když přejíždí křížem vyhybky, musí oba dva stáhnout a vytáhnout je lze až po jejich přejetí. Je to nepříjemné, souhlasím, není to však vina nějakého konkrétního pracovníka ČD.
LukinoL
Re: pane autore,
Samozřejmě máte pravdu, ale autor sám píše - "Dotázaný průvodčí krčí rameny a neví proč". Čili - snad by alespoň průvodčí měl mít tuto informaci a cestujícímu by měl umět odpovědět. Bohužel i to vypovídá cosi o úrovni ČD a (některých) jejich zaměstnanců . Volný přístup konkurence na trh železniční dopravy je prostě nutností - v tom má autor 100% pravdu...
modrý králík
IC
Zlínský expres jsem jel několikrát a ve 2. třídě jsem seděl v čistém kupé pro 6 cestujících (3 proti 3), fungovala i přípojka 230V, sedadla pohodlná a polohovatelná, nemám důvod si na tento konkrétní vlak stěžovat.
- Počet článků 21
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 852x