Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Jarcho

26. 5. 2011 9:03
Pěkná historka. Díky.

Takové věci dobře dokreslují atmosféru doby. Je dobře to dát ve známost.

0 0
možnosti
AG

angr

25. 5. 2011 23:50
před Trmicemi

ještě pár let Plotiště (+Lochenice...)

0 0
možnosti
C

Camino.

26. 5. 2011 1:08
Re: před Trmicemi

Diky rodicum, jsem mela moznost poznat monsignora Jaroslava Skarvadu, ktery byl sekretarem kardinala Berana. Bylo to ve Svycarsku, nejak tesne pred slavnou "velvet revolution". Byla radost ho poslouchat a pamatuji se, ze jsem se dobrovolne prihlasila na exercicie (i kdyz jsem agnostik) u " Schönstatt-Schwestern " v Liechtensteinu....Diky, ze jste mi to svym clankem pripomel!R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 852x
Moje zaměření je konzervativní, nikdy jsem nebyl členem žádné politické strany, sleduji dění ve společnosti, zajímám se o historii a kulturu.

Seznam rubrik